Statystyka

Urodzinowy post ^^

Ale jestem stara =.=" ile to już ?! dziś 16 kończę ;-


Chciałam podziękować wam za życzenia, to bardzo miłe i wg :D Post dziś nie będzie za długi, bo muszę nadążać z odpowiadaniem na życzenia, mam nadzieje, że mi to wybaczycie ^^  Może narysuje jakiś urodzinowy rysunek i wam wrzucę,  jak dostane jakiś ciekawy prezent pokaże wam xD Z okazji moich urodzin wrzucam wam jedną z moich ulubionych piosenek ^^

Słucham jej dzisiaj częściej niż zwykle, czytając moje dengeki daisy i odpisując na życzenia  jeszcze raz wam dziękuje ^^ Może i jest trochę za smutna jak na urodziny, ale naprawdę ją lubię xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

*dzięki za wszystkie komentarze XD
*komentować może każdy (anonimowe)
*weryfikacja obrazkowa wyłączona
*linki do swoich blogów zostawiamy w zakładce spam, na pewno zostawie po sobie ślad- inaczej na nie nie odpowiem

Layout by ANAYA