Statystyka

Bazgroły, bazgroły :3

Ohayo :3
Oto kolejny obiecany wam post XD Na lekcjach ogólnie mi się nudziło, dlatego też jak na razie mam tylko takie prace, wybaczcie T^T Ale poprawie się i narysuje coś porządnego jak tylko znajdę chwilkę XD Wrzuciłabym więcej prac, ale mój program szwankuje wiec nie wszystkie udało mi się zeskanować -.-'








Możecie je także oglądać na moim deviantarcie :D Zapraszam XD
A teraz piosenka dla was, wybaczcie że post taki krótki ale kiedyś trzeba się uczyć ._.




Nie mogę przestać tej piosenki XD Pozytywnie nakręca gdy słucha się jej rano idąc do autobusu , do następnego wpisu :3
PS: wszystkie te rysunki były rysowane dosłownie na kolanie na przerwie lub na lekcji typu j.polski wiec nie liczcie na dobre proporcje =.=" gomenne....

5 komentarzy:

  1. Yay nowe rysunki :3
    Zaczynajmy ocenę!
    1. Zbiór Kawaii mordeczek, nie wiem jak inaczej skomentować x.X
    2. Ładne oUo Może tylko zbyt małe ramię lub ręka... Strasznie mi się bluzeczka podoba <3
    3. Chibi!!! Fajnie, że jest tło! Nie mam zbytnich zastrzeżeń, wszystko wygląda OK. Może jedna łapka u postaci za mała? Nie wiem xd No i trochu dziwne ułożenie telefonu.
    4. Pianki *O* Strasznie kawaii!! Nic więcej nie powiem, nie znam się na piankach ._.
    5. Kolejne! HNGGG!
    6. Śliczna *U* No dobra to teraz szukam niedoróbek! Nie mogę nic znaleźć ._. Może jedno oko większe od drugiego, hmmm... Trochę zbyt wychudzone ręce... Ale wdm najlepszy rysunek z tego zbioru :3

    Czekam na więcej prac >U<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za miłe komentarze :3 Postaram sie jak najszybciej wrzucić coś nowego i bardziej wypracowanego :3

      Usuń
  2. Jakie słodkie. <3 haha Też chcę umieć rysować. >.<

    OdpowiedzUsuń
  3. Te Twoje "bazgroły" to wyjątkowo śliczne bazgroły ;P Bardzo mu się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ah jak miło powrócić na twojego bloga po tak długim czasie. Pamiętasz może tego bloga : 4everwikaa.blogspot.com ?
    Kiedyś byłam Twoim stałym czytelnikiem, ale zmieniłam bloga i jakoś Cię zgubiłam w sieci. U mnie strasznie się zmieniło i widzę, że na u Ciebie też. Już nie dodaję takich okropnych postów jak kiedyś, teraz są tylko troszkę okropne. c;
    Dziwi mnie tylko, że przez ten okres nie uzbierałaś jakiejś większej ilości obserwujących. 33? Stać Cię na więcej, masz świetnego bloga!
    A co do "gryzmołów" to są przecież genialne prace. Ty je zrobiłaś na kolanie, ja bym takich nawet przy biurku nie zrobiła. :3

    wikaandwika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

*dzięki za wszystkie komentarze XD
*komentować może każdy (anonimowe)
*weryfikacja obrazkowa wyłączona
*linki do swoich blogów zostawiamy w zakładce spam, na pewno zostawie po sobie ślad- inaczej na nie nie odpowiem

Layout by ANAYA