Statystyka

Na Wielkanoc ^^



   Z okazji Świąt Wielkiej Nocy nie będę wam przynudzać,  wiec powiem krótko, wesołego jajka, mokrego lanego poniedziałku (czyt. wesołej bitwy na śnieżki) , miłego śniadanka z rodzinka i bogatego królika oraz jakiegoś wybitnego psikusa w Prima Aprilis :D 
- coś czuje , że te dwa święta jednego dnia nie wróża nic dobrego ( bo mam młodszych brata i siostrę, nigdy nie wiadomo co zaświta im w tych ich piekielnych  rozumkach =.=")
Podsumowując, wszystkiego co najlepsze ^^ Mam nadzieje, ze będzie wam się chciało zajrzeć do mnie czasem po tych leniwych świętach xD Dzięki, że czytacie te bzdury Chibusa ^^ 


Nie mogłam znaleźć piosenki o jajkach i królikach wiec daje moją ulubiona piosenkę Gumi o kotach xD A że jutro moje urodzinki to może mi to wybaczycie xD


2 komentarze:

  1. uwielbiam tą muzyczkę z Vocaloid xD a słyszałaś jak tą piosenkę śpiewa Len oraz 96Neko? ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie słyszałam , musisz mi wysłać link przy okazji xD na pewno super ^^

      Usuń

*dzięki za wszystkie komentarze XD
*komentować może każdy (anonimowe)
*weryfikacja obrazkowa wyłączona
*linki do swoich blogów zostawiamy w zakładce spam, na pewno zostawie po sobie ślad- inaczej na nie nie odpowiem

Layout by ANAYA