Statystyka

Nowa odsłona Swiata Czarów - "Alicja w Krainie Serc"

Pewnie niektórzy z was kojarzą mangę pt.: "Alicja w Krainie Serc". Niedawno Studio JG skończyło wydawać te mangę w Polsce. Opowiada ona historie Alicji w nowym świetle, idzie ona za białym królikiem jak w oryginale, lecz ten królik nie jet taki zwykły, nazywa się Peter White i to z jego inicjatywy Alicja trafia do Krainy Serc. Już od pierwszego tomu pokochałam tę mangę  >_<" Od razu wzięłam ołówek do ręki i zaczęłam rysować, moje pierwsze mangowe rysunki były oparte na tej własnie serii , dlatego też mam do niej taki sentyment xD Może nie będę wam spojlerować,  żeby nie popsuć wam zabawy podczas czytania tej genialnej historii, ale przedstawię wam ogólny zarys ^^

Moja kolekcja mangowa Alicji x3





Vivaldi- królowa Zamku Serc <3

Tak jak powiedziałam wcześniej Alicja biegnie za białym królikiem , który potem okazuje się Peterem White"m. Trafia do magicznej Krainy Serc i jednocześnie wbrew swojej woli staje się częścią gry. Poznaje tam wiele ciekawych postaci, szczególnie mężczyzn (w zasadzie jedyną kobieta jest tam Vivaldi- poza Alicją oczywiście ^^). Zasady gry są dosyć zawiłe, przeczytałam wszystkie mangi  do końca i dalej nie rozumiem wszystkich jej aspektów , mimo to fabuła jest wciągająca i przyjemna do czytania. Nie będę ukrywać , że jedna z moich ulubionych postaci jest min.: Vivaldi , Alicja i Blood , mimo jego przewrotnego charakteru, chociaż ja zawsze lubiłam największych świrów (o tym kiedy indziej xD). Oto kilka moich rysunków  związanych z Krainą Serc ^^







Peter White - w wersji królik (za nim biegła Alicja)
 Podobają się ? A może wręcz przeciwnie ? Piszcie w komentarzach, dzięki temu będę wiedziała co mam poprawić :D Z góry dziękuje, że czytacie te wszystkie bzdurykocham was Chibusa ^^  

Peter White- wersja chibi,
jako człowiek(gdy gadałam przez telefon z Hankei ^^)

Alicja- główna bohaterka (jest Alicją^^)
 mój pierwszy mangowy rysunek



2 komentarze:

  1. Może rysunki najpiękniejsze na świecie nie są (oprócz tego przeuroczego króliczka), bo trochę proporcje zawalone, ale detale i cieniowanie dopieszczone i cieszą oko. Zachwyciły mnie włosy Vivaldi :3 Ćwicz dalej, a dojdziesz do perfekcji, bo ewidentnie masz talent (znów jakoś się tam poczułam... beztalenciem T.T.) Mam dwa pierwsze tomy Alicji w Krainie Serc, ale tak jakoś czasu brak żeby się do lektury zabrać. Po Twojej recenzji nabrałam ochoty i jutro zabieram tomik do szkoły. Pozdrawiam. /Hiyorin

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam skompletowane tomy Alicji i podobała mi się ta historia -^^- A rysunki fajne (no w każdym razie lepsze od moich ;-;) I ten króliczek <3

    OdpowiedzUsuń

*dzięki za wszystkie komentarze XD
*komentować może każdy (anonimowe)
*weryfikacja obrazkowa wyłączona
*linki do swoich blogów zostawiamy w zakładce spam, na pewno zostawie po sobie ślad- inaczej na nie nie odpowiem

Layout by ANAYA