Statystyka

"Śmiertelna Ciekawość"

Śmierć , wysłała mi link do swojego DA. Ogromnie spodobała mi się  kreska i skrawek mangi, wiec postanowiłam się tym z wami podzielić xD Chciałam byście wszyscy zwrócili na to uwagę , wiec poświeciłam temu tematowi specjalny post xD  Jestem Śmiertelnie Ciekawa co się dalej stanie, więc czekam z niecierpliwością na kolejne strony ^^ Oto ona:


Zachęcam was do śledzenia losów Śmierci razem ze mną , wiec daje wam link do jej dreviant arta : http://kirasumeideath.deviantart.com/


W śmierciowym klimacie kończę ten post i daje wam w linku openning do soul eter, powinien wpaść wam w ucho ^^




1 komentarz:

*dzięki za wszystkie komentarze XD
*komentować może każdy (anonimowe)
*weryfikacja obrazkowa wyłączona
*linki do swoich blogów zostawiamy w zakładce spam, na pewno zostawie po sobie ślad- inaczej na nie nie odpowiem

Layout by ANAYA