Statystyka

Neko-san ^w^



Moja przyjaciółka była niedawno w Niemczech.  Znalazła tam super sklep z mangami i innymi fajnymi gadżetami. Niestety wszystkie mangi były po niemiecku ;-;  (a ja go nie cierpię, jeszcze żeby po angielsku, ale po niemiecku ?! O_O ) Powiedziała wtedy, że przywiozła nam (mi i moim przyjaciółkom) coś z tej wyprawy. Nie zgadli byście co x3 Był to pluszowy kotek, zawieszka do telefonu *O* Jest super słodki i wg. Ja dostałam  zielonego, nosze go teraz z dumą przy komórce, wszystkie z przyjaciółkami mamy takie same (w różnych kolorach , ale zawsze). Są takie super x3 Tyle, że sobie samej nie kupiła (nie wiem dlaczego, nie pytajcie), za to dla siebie przywiozła inne bzdetki, np: magazyn mangowy po niemiecku (ona też go nie lubi, ale liczą sie obrazki xD). Nawet go narysowałam, oto zdjątko:


Obok leży też prawdziwyx3 SUPER, NO NIE ?! mi niestety w szkole sie oderwał, zaczepiłam za ławkę w sali matematycznej ;-;  (ach ta matma) , ale go przyszyje, niebawem. Jeśli wam sie podoba piszcie. W następnym poście napisze o tym gdzie można kupić takie cudeńka u nas w Polsce, w całkiem przystępnej cenie x3

8 komentarzy:

  1. Fajniutki ^^ Chętnie się dowiem, gdzie można kupić te fajne rzeczy i co masz na myśli :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, podoba mi się ten kotek. Ale wydaje mi się że narysowany ładniejszy :) http://to-co-kocham-to-czego-nienawidze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam.
    Wpadłam na bloga czystym przypadkiem, jak zwykle z resztą.
    Powiem szczerze, trochę się wybija z tłumu. Zacznę więc od plusów, choć niestety, dużo tego nie ma.
    Największą zaletą jest osobisty charatker postów, który nie odstrasza, ale taką notkę czyta się naprawdę miło, czuć, że piszesz to co myślisz, nie kopiujesz z Wikipedii (to bardzo popularne). To teraz mniej przyjemna część.
    Jest kilka błędów ortograficznych i stylistycznych. Design stronki kłuje w oczy, rażąco czerwona czcionka na niebieskim tle to nie najlepszy pomysł. Wygląda to niestety bardzo nieprofesjonalnie, ba, nawet porządnie to nie wygląda. Mam również nadzieję, że w przyszłości przybędzie bardziej rzeczowych postów, może jakieś recenzje mang, anime, produktów.
    Można powiedzieć, że jestem pomocnikiem początkujących blogerów, swojej stronki nie prowadzę, bo brak mi wytrwałości, której Tobie życzę najbardziej. W razie problemów z treścią, możesz śmiało do mnie napisać, poprawię błędy ortograficzne lub stylistyczne albo podsunę jakiś pomysł. Powodzenia! /Hiyorin

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki za dobre rady :D moze sie do nich zastosuje x3 ale i tak dzieki , pozdrawiam :D

      Usuń
  4. Fajnie piszesz, mogła byś popracować nad stylem czcionki ^.^ . Hah baby powyżej się nie słuchaj pisz o czym chcesz i jak chcesz! To twój blog, powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje bardzo :D takie komentarze podnoszą człowieka na duchu x3 Arigato Arri Ane ^^ a nad czcionką pracuje ale w wiekszości nie widać polskich znaków ;-; postaram sie coś znależc lepszego, obiecuje ^^

      Usuń

*dzięki za wszystkie komentarze XD
*komentować może każdy (anonimowe)
*weryfikacja obrazkowa wyłączona
*linki do swoich blogów zostawiamy w zakładce spam, na pewno zostawie po sobie ślad- inaczej na nie nie odpowiem

Layout by ANAYA