Statystyka

Zakupowy szał mangowy xD

Wielu ludzi, szczególnie ci, którzy dopiero wchodzą w świat mangi i anime , nie wiedzą gdzie mogą kupić jakieś ciekawe gadżety itp. No wiecie, gdy ktoś mieszka w jakimś małym miasteczku, daleko od stolicy czy innego większego miasta też chciałby kupić sobie jakieś figurki, mangi czy plakaty z ulubioną postacią, ale nie wie gdzie i wszędzie ma daleko. Wówczas pozostaje jedynie internet ^^ I tu mam dla was dobrą nowinę x3 Wiem gdzie możecie kupić takie cudeńka i to w całkiem przystępnej cenie, krótko mówiąc każdy znajdzie coś dla siebie ~3~ Ja osobiście już kilka razy zamawiałam tam i muszę powiedzieć, że wszystko jest jak na zdjęciach, a czasem nawet lepiej ^w^ (przynajmniej do tej pory tak zawsze trafiałam). Mogę więc śmiało polecić wam yatta.pl Oto kilka screen'ów z tej strony :




        Akurat tutaj generowałam sobie podusie na zamówienie. ^^ Każdy może wrzucić zdjęcie jakie tylko chce i będzie miał oryginalną, milutka podusie dla siebie >.<"
Szczególnie spodobały mi się także inne gadżety, ale to już obczajcie sami :D
Podusia by Hankei

Dostaniecie tam wszystko o czym otaku może zamarzyć. >.< Ja już kupiłam tam sobie sporo rzeczy i są one naprawdę porządne. Wystarczy się zalogować i można śmiało zamawiać. :D Ja właśnie czekam na kolejną przesyłkę od nich i szczerze mówiąc już nie mogę się doczekać >.<` Jeśli macie jakieś pytania śmiało piszcie w komentarzach. Jeśli do tej pory byliście święcie przekonani, że mieszkacie na odludziu i nigdy pożądanej przypinki czy mangi w łapki nie dostańcie, to byliście w błędzie. ^^ Mam nadzieję, że sprawi wam to tyle radości co i mnie. x3

PS: Oto moje ostatnie zamówienie, patrzcie i podziwiajcie x3 To tylko część bo na spółkę z koleżankami zamawiałam x3










  Miłej zabawy x3 Pozdrawiam - Chibusa >.<

4 komentarze:

  1. CHIBUSA, KTO CI POZWOLIŁ WTRYNIAĆ TU MOJEGO SHIZUSIA I IZAYĘ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za bardzo mi sie podobał x3 musze wykupic prawa autorskie, podpisze ze to podusia Hankei xD

      Usuń
  2. Czemu nie napisałaś w ogóle o tym, że mangi można dostać w niemal każdym empiku i matrasie? ;o Ogółem jednak post przyjemny, podoba się mi nowy kolor czcionki ^^. Zawsze robicie takie gigantyczne zakupy, dziewczęta? Jaka część z tego jest tylko Twoja? ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardziej brałam pod uwage ludzi, którzy nie mają empiku w pobliżu 50 km, wybacz , mieszkam w Warszawie i wydawało mi się to oczywiste =.=" Co do zakupów to nie zdąrzyłam zrobic zdjęc wszystkiego, niestety ;-; Na cztery osoby to nie aż tak duzo, chyba , ja tam nie wiem, do konca normalna nie jestem xD Może kiedyś zrobie kilka zdjeć mojej kolekcji mangowej i troche wam o tym wiecej opowiem, dzieki za komentarze :D Pozdrawiam, Chibusa ^^

      Usuń

*dzięki za wszystkie komentarze XD
*komentować może każdy (anonimowe)
*weryfikacja obrazkowa wyłączona
*linki do swoich blogów zostawiamy w zakładce spam, na pewno zostawie po sobie ślad- inaczej na nie nie odpowiem

Layout by ANAYA