Statystyka

Jak znaleźć się w galerii Prac Fanów ?

Prace od Eliota ^^
Wielu z was pyta jak znaleźć się tutaj ---> Prace Fanów. To wbrew pozorom nie takie trudne ^^ Wystarczy napisać do mnie (KONTAKT) oraz wysłać kilka swoich prac, wstawiam także linki do DA itp. wiec śmiało xD Jak do tej pory dostawałam tyle świetnych prac i bardzo wam za nie dziękuje :D Jednak to wcale nie znaczy , że wy , którzy dacie nowe prace, będziecie gorsi od kogokolwiek . Możecie być nawet lepsi, tylko się odważcie :D Tez nie wiedziałam , czy moje prace spodobają się komukolwiek a tu co, wielu ludzi pozytywnie je komentuje i jestem z nich dumna xD Proszę was także jako czytelników o komentowanie prac w galerii fanów, oczywiście jeśli macie ochotę  to na pewno doda im otuchy, nawet jeżeli są tam wasze prace komentujcie innych  jak znajdziecie chwile :D Nikogo do tego nie zmuszam , ale wiem , że to dodaje odwagi xD W galerii fanów pokazało się kilka nowych prac,jeśli macie ochotę to zaglądajcie, oto przykład:
Praca Mary ( Ozi)

Mam nadzieje,ze nie poczuliście się przytłoczeni pytaniami itp. to tylko taka moja mała prośba :D A czy ją spełnicie zależy tylko od was, Dzięki, ze czytacie te bzdury  ^^




Ta piosenka siedzi mi w głowie od piątku ... (Dzięki Hankei =.=")


4 komentarze:

  1. Wszystkie te prace są świetne. A twój styl uwielbiam ♥.

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo jakie zmiany^^ dziękuje za wstawienie mojej pracy jako przykładu *tuli*. Czekam na jakieś twoje nowe prace :D i załóż DA, bo pięknie rysujesz! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie prace są meeega ♥
    piosnka <3

    http://complywithyourdreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Stwierdziłam, że może to skomentuję w końcu jak już czytam. :D
    Kocham tą piosenkę! Z tym, że mi siedzi w głowie od roku i wolę jej cover xD
    Powodzenia na egzaminach!

    OdpowiedzUsuń

*dzięki za wszystkie komentarze XD
*komentować może każdy (anonimowe)
*weryfikacja obrazkowa wyłączona
*linki do swoich blogów zostawiamy w zakładce spam, na pewno zostawie po sobie ślad- inaczej na nie nie odpowiem

Layout by ANAYA