Statystyka

Zmiany, zmiany, wszedzie zmiany =.="



Ohayo ^^ to znowu ja, Chibusa. Sorki , że zabieram wam wasz cenny czas, jednak mam nadzieję, że nie macie wrażenia, iż go  ze mną marnujecie xD Nie wiem, czy zauważyliście jak bardzo mój blog zmienił się od czasów pierwszego wpisu, dzięki waszym cennym radom wiem co mam poprawić , dzięki czemu jest coraz lepiej, o ile wg da sie to czytać x3 Pojawiły się nowe zakładki min.: "o mnie" oraz "galeria" (jeszcze w trakcie tworzenia). W zakładce "galeria" będę umieszczać zdjęcia moich rysunków, oczywiście będą one także umieszczane w nowych postach, jednakże będzie to miejsce, gdzie będą wszystkie zdjęcia z bloga w jednym miejscu. Mam nadzieje, że się wam spodoba x3 Zakładka "o mnie" jest juz gotowa, jeżeli chcielibyście poznać jej zawartość to serdecznie zapraszam. Będę umieszczać także recenzje moich ulubionych serii mang i anime, mam nadzieje, że będziecie pisać propozycje tego co mam zrecenzować
.
Jeszcze jedno, chciałam prosić was o pomoc *.* Jeżeli macie pomysły co jeszcze mogłabym wstawiać na mojego bloga to śmiało piszcie w komentarzach. Niektórzy z was, pytali mnie czy mogli by wstawić swój post o jakimś ulubionym anime itp. Jeżeli będzie więcej chętnych, to powstanie nowa zakładka specjalnie dla was x3 Piszcie śmiało, przeczytam wszystkie komentarze , dzięki za waszą pomoc^^

Na koniec dodaje jeszcze piosenkę, która ostano siedzi mi w głowie, może wam też się spodoba xD



http://www.youtube.com/watch?v=4O_nc8GIP9k&list=FLN9nPmvnObgNMcXr8PmUvqA




AMV z Dengeki Daisy, mojej ulubionej mangi. W poniedziałek (18.03.2013) wychodzi nowa część, wiec dlatego z tej seri *^* Jeżeli nie znacie to chociaż piosenki posłuchajcie, bo jest genialna xD

Pozdrawiam Chibusa ^w^


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

*dzięki za wszystkie komentarze XD
*komentować może każdy (anonimowe)
*weryfikacja obrazkowa wyłączona
*linki do swoich blogów zostawiamy w zakładce spam, na pewno zostawie po sobie ślad- inaczej na nie nie odpowiem

Layout by ANAYA