Statystyka

Mangi, które czytałam ~ moja mangowa kolekcja :D

Obiecałam wam uchylić rąbka tajemnicy i pokazać co kryje na mojej magicznej mangowej półeczce xD Obietnicy dotrzymuje jednak na raz nie dam rady pokazać wam wszystkiego. Na początek zdjątka półeczki, a potem recenzje mang, które się w niej znajdują. Znajdziecie je w kolejnych postach :D
Jeśli znacie któreś piszcie xD Którą mam zrecenzować pierwszą ?


Mam w zasadzie 2 takie półeczki xD Widzicie tu min.:
-MEAGO
Dengeki Daisy
-Kuroshitsuji
-Alicja w krainie Serc
-Spice and Wolf
-Zakuro
Ouran High School Host Club
-Soul Eter
-Chobits
-Vampire Knight
-Special A
Naprawdę świetne tytuły xD Wszystkie czytam po kilka razy i za każdym razem genialne xD
W następnym poście recenzja jednej z serii, i oczywiście jakaś piosenka xD



12 komentarzy:

  1. znam wszystkie oprócz MEGAO :D kolekcje mam w miarę podobną.. tylko ze mam całego chobitsa, H.O.T.D, 2 yaoice, itp... :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Vampire Knight ♥.

    Nooo, spora kolekcja :D. Od jakiego czasu ją prowadzisz? Na mojej półce na razie znajdują się tylko 3 mangi, 2 magazyny i Death Note, ale przecież ona stale się rozrasta ^^.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupuje mangi od jakichś 2 lat, ale nie wszystkie serie bo sporo mają tez moje przyjaciółki. Tu tylko moje ulubione xD

      Usuń
  3. wow~! dużo masz mang ^^ ja również mam Kuroshistuji (1-9) oraz Spice and Wolf + Doubt, Naruto, Vassalord, The Innocent ;D a możesz zrecenzować mangę "Alicja w krainie Serc"? ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recenzowałam ją już, tu masz link xD http://chibusa-o-zarciu-i-zyciu.blogspot.com/2013/03/nowa-odsona-swiata-czarow-alicja-w.html
      Mam nadzieje, ze się spodoba ^^

      Usuń
  4. Hej, przypadkowo weszłam na Twojego bloga. Jest świetny. Za pewne jeszcze nie raz go odwiedzę. :3 Zajrzysz do mnie? :3 Z góry dziękuję.. dopiero zaczynam... :3
    psychiczny-swiat-paulinka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy blog , ładny, widać, że się starasz :3
    Zapraszam do mojego bloga ;]
    http://soletsbecrazytogether.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

*dzięki za wszystkie komentarze XD
*komentować może każdy (anonimowe)
*weryfikacja obrazkowa wyłączona
*linki do swoich blogów zostawiamy w zakładce spam, na pewno zostawie po sobie ślad- inaczej na nie nie odpowiem

Layout by ANAYA