Statystyka

Małe podziękowania :D

W Urodzinowym Poście obiecałam , że powiem wam co dostałam na urodziny, więc obietnicy dotrzymuje. Prezent który dostałam jest rewelacyjny, przewspaniały, piękny, genialny i do tego ma wielką wartość sentymentalną xD No co to może być ? Nie wiecie ? Podpowiem jedynie , że jest idealny do picia kakao w w chłodne wieczory w kapciach ^^ Już pewnie wszyscy domyśliliście się o czym mówię,  jest to kubek xD ( było ich jeszcze, ale opisuje tylko ten najlepszy). Ale to nie taki zwykły kubek, to kubek z  yatta.pl , do tego dostałam go od moich najlepszych przyjaciółek, więc jest wyjątkowy ^^ Mogę sobie popijać herbatkę i ciepłe kakao w tym cudeńku xD *kyyyyyyya!!!!* A to wszystko dzięki moim przyjaciółkom :D KOCHAM 
WAS I DZIĘKUJE ! Obiecuje ze przy najbliższej okazji zapraszam was na ciasto xD 

Dołączam jeszcze zdjęcie i jakąś piosneczkę ^^
I piosenka :D Ostatnio mam do niej sentyment xD Cały czas nucę *nuci* @_@
PS: WIOSNO PRZYJDŹ WRESZCIE ! MAM DOŚĆ NON STOP BYCIA MOKRĄ I WG @_@
Jeśli też się w nim zakochaliście jest TU ^^

6 komentarzy:

  1. Zawsze lubię czytać o tym jak ktoś coś dostaje i to opisuje...^_^. Co jeszcze dostałaś? $.$

    OdpowiedzUsuń
  2. Też dostałam niedawno kubek na urodzinki! I też od przyjaciółek :3 Do tego jeszcze piękną ramkę na zdjęcie i przede wszystkim przepyszny toort ^^
    Pozdrawiam.
    Zapraszam: http://konie-filmy-ksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. super blog ,fajny kubek xD pozdrawiam i zapraszam ;) http://szescstruneczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny prezent :D
    Życzę, aby kakałko było w nim smaczniejsze :D
    zapraszam :dd
    http://opowiadania-assassyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. To kiedy zapraszasz mnie kakao?:)

    szczesliwe-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

*dzięki za wszystkie komentarze XD
*komentować może każdy (anonimowe)
*weryfikacja obrazkowa wyłączona
*linki do swoich blogów zostawiamy w zakładce spam, na pewno zostawie po sobie ślad- inaczej na nie nie odpowiem

Layout by ANAYA