Statystyka

Tablecik :D

Ostatnio mam coraz mniej czasu na odpoczynek, chyba zwariuje ze stresu i wyląduje w wariatkowie. Nikt mnie tam nie będzie odwiedzał, a moim jedynym przyjacielem będzie biały kaftanik i  nawet on nie będzie chciał mnie przytulić, będzie to robił z przymusu bo jest kaftanem T^T  a do tego zero kakao , ja zwariuje @_@
Wiem, wiem, przesadzam. Na pewno nie wsadzą mnie do psychiatryka, to tylko przemęczenie  wyspie się porządnie i będzie ok, tak, tak ... żeby to było takie proste T^T Niedługo naprawdę wykituje ...
Przyjaciółka doradziła mi żebym posłuchała głośno muzyki i rysowała, idąc za radą Hankei (jej blog :D) zrobiłam tak i jakoś mi lepiej xD Pokazuje wiec wam wyniki mojej pracy na moim tablecie, niektóre także stare wygrzebane z kompa ... Najpierw nowa praca :


Nie wiem czy poznajecie, ale to ta sama dziewczyna co ostatnio na polskim :D (galeria)
I stare :D
Asuna z SAO :D (ogladałam program o gotowaniu xD)

Zaczynałam bawic sie tabletem jak go dostałam i jakoś ona sie pojawiła xD

Narysowałam moją przyjaciółke jak rzuca sie na ludzi z katana z okazji jej urodzin xD Oryginał na kartce w kolorze u niej :D

A tu pierwotna wersja ołówkiem xD Która lepsza ?



Więcej prac w Galerii :D
Niedługo dodam kolejne , jak nie wykituje ....@_@

I piosneczka, która ostatnio trzyma mnie przy życiu ...

Wiem, że się powtarzam, ale mi smutno, nic na to nie poradzę ;-; 







7 komentarzy:

  1. nie przejmuj się tymi egzaminami, dasz radę. :) fajne rysunki, jak się rysuje na tablecie? Chciałabym kupić ale nie wiem...
    PS. mi się podoba ta wersja ołówkiem. zawsze będę miała słabość do tradycyjnych :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mogę napisać coś o tabletach, albo jak na siebie trafimy to pogadamy o tym xD

      Usuń
  2. Genialny blog! :) Bardzo podoba mi sie Twoj styl pisania i wystrój bloga:)
    konichiwa-otaku.blogspot.com < - Moge liczyc na Twoj komentarz? Moge sie tez wymienic obserwacja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zakochałam się w tej piosence *.* mogłabyś podać tytuł i wykonawcę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że się podoba xD Oto tytuł i wykonawca Safetysuit - Find A Way, wstawię pełną wersje w kolejnym poście xD

      Usuń
  4. Piękne rysunki (też tak chcę ;__;) muzyczka mnie ujęła ;) Thx, za komentarzyk u mnie, ano i oczywiście obserwuję *__*

    OdpowiedzUsuń

*dzięki za wszystkie komentarze XD
*komentować może każdy (anonimowe)
*weryfikacja obrazkowa wyłączona
*linki do swoich blogów zostawiamy w zakładce spam, na pewno zostawie po sobie ślad- inaczej na nie nie odpowiem

Layout by ANAYA