Statystyka

Wymoczek z miseczką A vs łysy cieć cz. I


Niektórym z was pewnie coś mówi tytuł "Dengeki Daisy". Jest to ostatnio moja ulubione seria mangowa, w Polsce 18 marca 2013r wyszedł 8 tom mangi xD Seria ogólnie wyciska łzy, ale takie ze śmiechu :D Czytałam to po kilka razy i zawsze śmiałam się tak samo , albo i głośniej ^^
Opowiada historie Teru Kurebayashi, której brat zmarł (rodzice nie żyli od dawna, mieszkała z bratem). jest ona uboga, ale nie przywiązuje zbytniej wagi do pieniędzy : jest jej z tym dobrze xD Jej brat zostawił jej telefon komórkowy z jednym kontaktem, do Daisy'iego. Od teraz jego zadaniem jest opieka nad Teru, ona nie wie jak on wygląda i nie zna jego głosu (bo w Japonii nie ma sms'ów tylko e-maile), oczywiście Daisy płaci za telefon i pomaga jej zawsze , gdy tego potrzebuje, mimo to, ze nigdy o to nie prosi.



Pewnego dnia Teru wybija okno  w szkole (przez przypadek) i razem ze swoim przyjacielem (za jego namowami) ucieka z miejsca zdarzenia. W ich klasie czeka na nich cieć wypytując klasę kto jest winny , Teru od razu chce się przyznać, ale nie ma pieniędzy aby spłacić szkodę. Wychodzi na to, że musi odpracować szkodę i pomaga szkolnemu woźnemu o imieniu  Tasku Kurosaki.  
Czy dowie się kim jest Daisy ? Czy Kurosaki przestanie się nad nią znęcać i grac w mahjonga gdy ona odwala jego robotę ? Przekonacie się jak przeczytacie, bo jak napisze za dużo to będziecie żałować xD 
Powiem tyle, KOCHAM TE SERIE, WIĘC :  

Dodaje jeszcze moje stare rysunki znalezione w czeluściach mojej teczuszki, nabazgrane moimi diabelnymi łapkami  xD tylko się nie śmiejcie, pliss T^T




I pioseneczka xD





Jeśli będziecie chcieli będę jeszcze pisała o tej serii xD Może narysuje coś nowego ^^  W następnej części pochwale się moja mangowa kolekcją z tej serii xD

7 komentarzy:

  1. Śliczne obrazki, ale nie intereresuje mnie anime i manga xD kiedyś rysowałam, ale teraz wolę realistyczne oblicze ;)
    ciekawy blog ;)
    obserwuję
    http://complywithyourdreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne rysunki *.* chyba znowu się w nich zakochałam ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne rysunki *.* Więcej proszę !
    Nigdy nie czytałam mangi, ale namówiłaś mnie ;)

    Fajny, ciekawy blog. Myślę, że warto tu zaglądać.
    Komentuję, bo ta słodka panda mnie przekonała ;>

    Obserwuję, liczę na rewanż.

    ♥ ♥ ♥
    mildiebooks.blogspot.com/
    Blog. O książkach.

    OdpowiedzUsuń
  4. jeny *-*
    jakie świetne rysunki . ♥ więcej takich ! <3

    zapraszam : http://szary-swiat-nastolatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeeej. Ale ładnie rysujesz. ^,^ Bardzo mi się podobają rysunki w takim stylu. No i ogólnie fajny blog. c:

    OdpowiedzUsuń
  6. nie podzielam twojej pasji, ale jesteś oryginalna w tym co robisz. podoba mi się styl pisania i czcionka. obserwuje :)

    http://the-eighth-color-of-the-rainbow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie prowadzisz bloga.
    Zapraszam również do mnie:
    http://mrocznalove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

*dzięki za wszystkie komentarze XD
*komentować może każdy (anonimowe)
*weryfikacja obrazkowa wyłączona
*linki do swoich blogów zostawiamy w zakładce spam, na pewno zostawie po sobie ślad- inaczej na nie nie odpowiem

Layout by ANAYA