Statystyka

Cos na poczatek ^3^

Ohayo ^^ To ja, Chibusa, autorka tego bloga , troche trudno mi pisać, w koncu to mój pierwszy post, wiec chciałabym by przypadł wam do gustu ... Mam nadzieje, że sprostam waszym oczekiwaniom ;)
Blog ten  będzie głównie składał się z mojich przemyśleń , rysunków oraz ze wszystkiego czym chciałabym sie z wami podzielić, mam nadzieje, ze sie dogadamy  x3 Chciałabym , zebyscie pisali w komentarzach czego wam brakuje, a ja postaram sie  to nadrobić :D To chyba na początek tyle, jak na razie postaram sie wymyslic cos ciekawszego niz ten post na wstępie, ale jakoś trzeba w koncu zacząć ._.  Przepraszam was , jeśli zanudziłam juz teraz ;-; Jednak obiecuje, poprawie się ! To do zobaczenia przy następnym wpisie
PS: Na koniec dodaje jeszcze zdjątko onigiri, papatki ;* 


5 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba muszę znowu zrobić Onigiri, co Chibusa? xD
    Hankei

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie, onigiri zawsze Hankei x3 jak w sylwestra ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko bez Gangnam style :D

      Usuń
    2. racja, lepjej nie xD do maryli rodowicz to nie pasuje ^^

      Usuń

*dzięki za wszystkie komentarze XD
*komentować może każdy (anonimowe)
*weryfikacja obrazkowa wyłączona
*linki do swoich blogów zostawiamy w zakładce spam, na pewno zostawie po sobie ślad- inaczej na nie nie odpowiem

Layout by ANAYA