Statystyka

Smok x tygrys- just Toradora! *^* cz.1

Umieszczam obiecaną wcześniej recenzje Toradora! Ci którzy kojarzą tą serie, wiedzą czemu tak ją uwielbiam, na pewno wielu z was pokocha ja tak samo jak ja :D



Seria opowiada o losach Taigi -nazywają ją Tenori Taiga- mini tygrys, wszyscy w szkole boją się jej, jest tsundere*, oraz Ryuji'ego, który wygląda groźnie, jednak w środku jest... sami się przekonacie :D
Pierwszy raz spotykają się na korytarzu szkolnym, wpadają na siebie i ... oczywiście Ryuji obrywa po głowie ^w^ Taiga podkochuje się w przyjacielu Ryuji'ego - Kitamurze, natomiast Ryuji podkochuje się w Minori- przyjaciółce Taigi. Przez przypadek Taiga wkłada liścik miłosny do torby Ryujiego zamiast do torby Kitamury, wpada w panikę, gdy zauważa,  że pomyliła torby i rzuca się na torbę Ryujiego. Po nieudanej próbie odzyskania listu przychodzi do niego do domu, w nocy z kataną i próbuje odebrać list :D
Obiecują sobie z Ryujim, że jeżeli on pomoże jej zdobyć serce Kitamury, ona pomoże mu umówić się z Minori ^w^ Ca wyniknie z ich małej umowy ? Jak dla mnie razem są przesłodcy xD Uwielbiam ich razem ^w^ Jeśli uwielbiacie śmiać się i płakać jednocześnie to seria własnie dla was :D ja ją uwielbiam !
Dodaje moje rysunki dotyczące tej serii . Są dość  stare, więc się nie śmiejcie, znajdziecie je także w galerii =)



Genialne AMV z Toradora :D

Dzięki, że czytacie :D Do następnego wpisu ^w^





9 komentarzy:

  1. Chyba Taiga Aisaka, a nie Taiga Minori FUJARO XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo Tenori Taiga XD

      Usuń
    2. Już poprawione :D literówka xD Spieszyłam się, ale już jest ok =3=

      Usuń
  2. Tak chyba Aisaka,ale co tam xD
    Toradora to było moje pierwsze obejrzane ^^A te rysunki co dodałaś do posta to jak tak teraz rysuje :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny blog :D

    Może zgłosisz go do oceny? :) http://ocenialnia-blogaskow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Oo Toradora ;). Wciąż się zastanawiam, czy zabrać się za to anime :D. Mówisz, że warto? Ii, ciekawa recenzja, naprawdę lubię Twojego bloga ^^.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I rysunki boskie! Naprawdę mi się podobają - sama bym tak nie narysowała xD.

      Usuń

*dzięki za wszystkie komentarze XD
*komentować może każdy (anonimowe)
*weryfikacja obrazkowa wyłączona
*linki do swoich blogów zostawiamy w zakładce spam, na pewno zostawie po sobie ślad- inaczej na nie nie odpowiem

Layout by ANAYA