Statystyka

Kapcie, kakao i żelki T^T

Cześć , to znowu ja Chibusa :3
W sumie nie mam dziś dla was żadnego konkretnego tematu =.=` Pisze dlatego, że jestem ostatnio zdołowana ... Wybaczcie , że was tym zanudzam, ale jakoś mi z tym ciężko i nie wiem co ze  sobą zrobić ;-; Jakoś ciężko mi na sercu z pewnymi sprawami, wg ostatnio denerwuje się bardzo tym czy dostane się do odpowiedniej szkoły (przynajmniej do tej którą wybrałam), i problemy wg same rosną ... A może to wina tej pogody? Może macie jakieś sposoby by sobie poradzić z takimi smutkami ? Ja na przykład biorę ciepłe kapcie, kakao i idę obejrzeć dobry film (np.: anime- o ile tak można to nazwać), albo wcinam sobie żelki pod kołdrą xD Macie jeszcze jakieś pomysły ? Jak tak to piszcie, wypróbuje i napisze czy działa ^^


Do tego niedługo mam egzaminy , więc będę rzadziej wrzucać kolejne posty , ale to tylko chwilowe, aż egzaminy się nie skończą :D Obiecuje jednak, że to wam zrekompensuje :3
Tymczasem dodaje piosenkę  której słucham jak jestem zdołowana (czyli teraz np). Może i wam przypadnie do gustu , do zobaczenia przy następnym wpisze, może w przerwie na herbatkę uda mi się nabazgrać dla was coś sensownego :3 

Słuchałam tego ostatnio na moim wieczornym spacerze, kojarzy mi sie z ciemnym przystankiem i wg, ale ogólnie jest genialna ^^ 

1 komentarz:

*dzięki za wszystkie komentarze XD
*komentować może każdy (anonimowe)
*weryfikacja obrazkowa wyłączona
*linki do swoich blogów zostawiamy w zakładce spam, na pewno zostawie po sobie ślad- inaczej na nie nie odpowiem

Layout by ANAYA