Statystyka

STARBUCKS café ~feel like Toradora *^*


 Egzaminy wreszcie się skończyły, wiec postanowiłyśmy z koleżankami odwiedzić najfajniejsze  kawiarnie w Warszawie xD Już dawno to planowałyśmy, a po egzaminach była chwila luzu xD Dokładnie to w ostatni piątek ^w^
Po obejrzeniu "Toradora" po prostu nie mogłyśmy odpuścić sobie odwiedzenia  Starbuks'a xD Niektórzy pewnie wiedzą o co chodzi , a jeśli nie to następną recenzje poświecę właśnie dla tego anime, niedługo manga ma być u nas w Polsce xD Toradora była jednym z moich pierwszych obejrzanych serii i mam do niej wielki sentyment :D  Ale to w następnym wpisie xD
Teraz o kawiarniach =w=  Kubeczek widniejący na zdjęciu zajmuje obecnie honorowe miejsce na mojej półeczce zaraz obok moich mang xD (mój jest ten wyżej, obok herbatka Hankei) Było wtedy naprawdę gorąco, wiec zimna herbata była niezbędna :D
Gdyby  nie to, że miałyśmy odebrać przesyłkę w STUDIO JG to wcale byśmy się nie pchały w sam środek miasta, ale  nie chciało nam się czekać =.=' Zamówiłam sobie japoński słownik i uczę się teraz od paru dni podstaw, szczerze mówiąc jest o wiele prościej niż myślałam, a książka jest genialna :D Wszystko powoli i od podstaw, akurat dla mnie ^^ Jeszcze inne bzdetki, ale ja zamówiłam tylko słownik, zbieram na konwent T^T
Wracając do tematu , było naprawdę super, byłyśmy jeszcze w "Buble tea", też jest tam całkiem fajnie xD Najlepszy sposób, żeby odprężyć się po egzaminach :D Egzaminy poszły niezłe, mam nadzieje. Dałam rade. Czekam na wyniki T^T Dzięki za wasze wsparcie i przyjaciółek oczywiście =w=
Na tym  kończę, sorki, że tak krótki, następnym razem postaram się bardziej rozpisać :D

Oto piosenka dla was, w sumie pasuje do wiosny :D A wy jak sądzicie ? :





5 komentarzy:

  1. Twój blog został nominowany do Versatile Blogger Awards// Reszta informacji na: http://graphicspsbyyukiyo.blogspot.com/2013/04/xxv-versatile-blogger-award.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie sobie żyjesz i piszesz.Piosenka masz rację jest taka wiosenna. Oh,anime uwielbiam rysować,miło poczytać o tym jak ktoś tez podziela takie myśli.Pozdrawiam i zapraszam do mnie na następny rozdział.Liczę na miły komentarzyk!
    http://mrocznalove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

*dzięki za wszystkie komentarze XD
*komentować może każdy (anonimowe)
*weryfikacja obrazkowa wyłączona
*linki do swoich blogów zostawiamy w zakładce spam, na pewno zostawie po sobie ślad- inaczej na nie nie odpowiem

Layout by ANAYA