Statystyka

!Versatile Blogger Award!

Zostałam nominowana do !Versatile Blogger Award! przez blog Geodeta marzący o Japonii i gorąco za te nominacje dziękuje :D


Regulamin:
1. Podziękować nominującemu blogowi u niego na blogu.
2. Pokazać nagrodę Versatille Blogger Award u siebie na blogu .
3. Ujawnić 7 faktów o sobie.
4. Nominować co najmniej 7 blogów, które twoim zdaniem na to zasługują.
5. Poinformować o tym fakcie autorów tych blogów.


                                                                             ~~*~~


Siedem faktów o mnie:
  1. Koszmarnie fałszuje, ale mimo to lubię śpiewać xD
  2. W łóżku mam pełno rożnych milutkich pluszaków i  poduszek :3
  3. Mam słabość do żelków i kakao :P
  4. Nadużywam emotek, szczególnie "xD"
  5. Gdy jest mi smutno lubię jak ktoś mnie przytula :D
  6. Uwielbiam rysować ^w^
  7. Najbardziej lubię spędzać czas z moimi przyjaciółkami na wygłupianiu się (zawsze się wydurniamy i kończymy spotkania Simsonami lub Porą na przygodę  xD)
Blogi, które nominowałam:
Wszystkie nominacje równie genialne xD Jeszcze raz dzięki ^^  Do następnego wpisu :D

4 komentarze:

*dzięki za wszystkie komentarze XD
*komentować może każdy (anonimowe)
*weryfikacja obrazkowa wyłączona
*linki do swoich blogów zostawiamy w zakładce spam, na pewno zostawie po sobie ślad- inaczej na nie nie odpowiem

Layout by ANAYA