Statystyka

Wiosenne porządki

Przyszedł czas na wiosenne porządki,  trochę opóźnione, ale wiosna dopiero niedawno raczyła nas odwiedzić *łaska*xD Postanowiłam,  więc wprowadzić coś świeżego i nowego na blogu :D Może nie w klimatach wiosny, ale zawsze coś innego xD Mam nadzieje, że podobają wam się drobne zmiany jakie wprowadziłam ^w^ (Mam nadzieje, ze nie przegięłam xD)

A więc wiosna przyszła wreszcie, a już traciłam nadzieje =.=' Można wreszcie pooddychać wiosennym powietrzem i ogrzać się na słoneczku , to przynosi tyle inspiracji ^3^ Gdy tylko wstałam i zobaczyłam, że świeci słońce, postanowiłam założyć słuchawki i wyjść na spacer , było super ^^  Dawno tak nie wypoczęłam jak dziś rano, ach... Uwielbiam taką pogodę xD Gdybym nie musiała wracać do domu to pewnie dalej chodziłabym po dworze słuchając muzyki, ale trzeba się uczyć, bo tylko parę dni do egzaminów T^T (sorki,ze znowu zaczynam ten głupi temat, już się ogarniam).
Nie miałam internetu przez ostatnie 2 dni (jakaś awaria =.='), więc  narysowałam nowy art na tablecie xD
Chibi Taiga z Toradora :D
Kiedyś napisze tego recenzje xD













Daje jeszcze piosenkę, której słuchałam na spacerze :D

Wiem, ze trochę smutna, ale piękna T^T

1 komentarz:

  1. Oo egzaminy, znam to :(. Chętnie bym pobiegała po dworze, ale muszę siedzieć i kuć historię >.<

    www.neko123chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

*dzięki za wszystkie komentarze XD
*komentować może każdy (anonimowe)
*weryfikacja obrazkowa wyłączona
*linki do swoich blogów zostawiamy w zakładce spam, na pewno zostawie po sobie ślad- inaczej na nie nie odpowiem

Layout by ANAYA