Statystyka

Zmęczona życiem -.-"

Nie wiem jak wam, ale mi powrót do szkoły po wakacjach idzie ciężko, szczególnie, że idę do nowej szkoły. Trudno żegnać się ze starymi przyjaciółmi i znajomymi Q_Q Nawet bardzo... Ale trudno, trzeba żyć dalej, nie dajmy się pokonać *^* Chciałam przesłać wam kopniaka energii pisząc ten post, wiec postarajcie się poczuć napływ dobrej energii XD Dla mnie to też trudne, wróciłam w sobotę z wakacji i od razu powrót do smutnej rzeczywistości T-T Jednak musimy być silni wszyscy, nie tylko ja , wiec dajcie z siebie jak najwięcej w nadchodzącym roku szkolnym *^* Wiem, wiem, smęcę i przynudzam, ale u mnie leje, do tego muszę chodzić do szkoły, wiec zbyt wesoła nie jestem, to tylko same problemy, jakby jeszcze ich było mało Q_Q nasmutałam i nasmeciłam, wybaczcie ze taka jestem ale jak mówiłam jestem zmęczona życiem T^T
W ramach rekompensaty wysyłam wam piosenkę i przytulasa XD



A jak tam u was ? Co wy robicie żeby sobie z tym wszystkim poradzić ?

Do następnego wpisu, Sayo :3 Jak tylko szkole ogarnę ... Obiecuje, ze następny będzie ciekawszy XD

2 komentarze:

  1. Dasz radę! >.< wprawdzie pierwsze dwa miesiące są straszne, bo żadnego wolnego i ciągła nauka, ale potem już tylko coraz więcej różnych świąt, czy dni wolnych wypada, więc jakoś da się ten rok szkolny przetrwać. xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Dasz radę, Chu-san! Wierzę w ciebie >U<

    OdpowiedzUsuń

*dzięki za wszystkie komentarze XD
*komentować może każdy (anonimowe)
*weryfikacja obrazkowa wyłączona
*linki do swoich blogów zostawiamy w zakładce spam, na pewno zostawie po sobie ślad- inaczej na nie nie odpowiem

Layout by ANAYA