Statystyka

Już miesiąc! >.<'

Ale ten czas szybko leci, zanim się obejrzałam, blog ma już miesiąc (dokładnie 2 kwietnia- przegapiłam =.=') , odwiedza mnie kilku "stałych bywalców" i wg Jestem prze szczęśliwa, dzięki Kochani xD Aż się łezka w oku kręci T^T Ilość wejść przekroczyła już 1300 odsłon @_@ To wszystko dzięki wam xD Chciałabym jednak by więcej osób mnie obserwowało i aby tak było muszę być jeszcze lepsza xD Idę wiec do was, proszę byście komentowali i wyrażali swoją opinie, bo każdy głos się liczy xD Dzięki temu będę wiedziała co mam robić byście chcieli czytać te głupoty które do was wypisuje, chociaż i tak mnie to dziwi ^^ Wasze pomysły zazwyczaj najbardziej mi pomagają xD Jak widać pojawiła się nowa zakładka SPAM , gdzie możecie podawać jakieś pomysły na nowe wpisy, reklamować swoje blogi , hejtować mnie itp. Chętnie sobie poczytam xD W ogóle blog bardzo się zmienia a to wszystko dzięki wam bo mnie inspirujecie xD


Jeszcze jedno, wiele osób pyta co zrobić by dodać swoje prace w zakładce  Prace Fanów. Otóż wystarczy wysłać mi swoje prace na GG lub e-mail (Kontakt), podpisać się i ewentualnie dać link do jakiegoś swojego bloga, dreviant art'a itp. Na ogół żadnych prac jeszcze nie odrzuciłam , wiec nie wstydźcie się i pokarzcie się światu xD Jeśli nie chcecie zakładać lub nie macie własnych stron z rysunkami to pokażcie się u mnie nawet jednorazowo, bo co jeśli się spodobacie ? Ja też nie chciałam zakładać bloga, bo myślałam że nikt nie będzie mnie czytał a tu proszę xD

Na zakończenie żeby nie przynudzać już, bo trochę się rozpisałam , daje wam piosenkę- tradycyjnie xD


Wysłała mi to Livia i to jej dzieło, może trochę nie na temat postu, ale od fanki  xD Mam nadzieje, ze wam też się spodoba xD
Do następnego wpisu ^^

2 komentarze:

  1. Hehe spoko. Lubie Twojego bloga jest taki wesoły, mangowy i sweetaśny! :> zawsze jest coś fajnego do poczytania *-* Nie uważasz, ze nad używasz "xD" xD? Jeśli chodzi tak o golnie, to tło jest trochę dziwne ale tak to spoko. :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za chociaż jeden komentarz xD Postaram się poprawić , ale wasze zdanie się liczy . Chce żebyście to wiedzieli xD Twój też super :D

    OdpowiedzUsuń

*dzięki za wszystkie komentarze XD
*komentować może każdy (anonimowe)
*weryfikacja obrazkowa wyłączona
*linki do swoich blogów zostawiamy w zakładce spam, na pewno zostawie po sobie ślad- inaczej na nie nie odpowiem

Layout by ANAYA