Statystyka

Zmiany, zmiany i po zmianach :3

Dziś wprowadziłam zmiany które od dawna planowałam :D Dziękuję za szablon Anayi, mam nadzieje, że wam też podoba się tak bardzo jak mi XD

 Postaram się wprowadzać coraz więcej nowości i rzeczy które mogą was zainteresować, jednak dalej będą to takie same głupoty jak zawsze :3 Pokaże niedługo moje nowe prace, bo mam coraz więcej czasu by rysować. Jednak niedługo wyjeżdżam, wiec nie będzie mnie przynajmniej przez 2 tygodnie, potem konwent, wiec zdam wam relacje XD
A na pożegnanie piosenka, która chodzi mi po głowie przez moje radio =.=' Ale jest super XD

Padam z gorąca =.=' A wy ? 

4 komentarze:

  1. Wchodzę na bloga a tu Teru z Daisy'm *.* jakie to piękne :D blog jak zwykle coraz lepszy. oby tak dalej :D i jaka piękna piosenka.... jejku jakie to wszystko wspaniałe :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że ci się podoba XD Postaram się, żeby było coraz lepiej :3 Dzięki za miłe komentarze XD

      Usuń
  2. zakochałam się!<3 Jak tu pięknie, cudne kolorki, wspaniałe rozmieszczenie, a nagłówek - CUDO *o* hm ... a gdzie jedziesz? ;)
    kawaii~ panda w poście ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki XD O tym także napisze po powrocie, jadę z koleżankami na działkę XD będzie się działo :P

      Usuń

*dzięki za wszystkie komentarze XD
*komentować może każdy (anonimowe)
*weryfikacja obrazkowa wyłączona
*linki do swoich blogów zostawiamy w zakładce spam, na pewno zostawie po sobie ślad- inaczej na nie nie odpowiem

Layout by ANAYA