Statystyka

Święta święta i po świętach TT^TT

Jak wam minęły święta ? U mnie jak zwykle rodzinnie i wszyscy wpychali we wszystkich jedzenie....
-"zjedz jeszcze rybki dziecko, i tej sałatki też ci dołożę"
-"nie dzięki babciu"
-"ja wiem, że chcesz"
=.="
Rodzinka znowu w kąplecie...
Nie wiem jak wam- mi się podobało, uwielbiam święta XD To rodzina, kakao, ciepłe kapcie, odpoczynek, radość i zabawa a do tego okazja by pomyśleć nad sobą i być lepszym człowiekiem... I tego chciałam wam życzyć- abyście byli po prostu szczęśliwi, bo zapewne każdy z was ma swoja definicje szczęścia- życzę wam, by się ona spełniła :3 A żeby nie przedłużać zbytnio, bo wy na pewno macie jeszcze na głowie wiele świątecznych spraw zupełnie  jak ja daje wam świąteczną piosenkę i uciekam do mojej rodzinki :





W tym roku się jeszcze odezwę. Do następnego wpisu ^3^

I gratis piosenka Taigi - nie mogłam się oprzeć, wybaczcie ^^


WESOŁYCH ŚWIAT !

3 komentarze:

  1. U mnie także święta w rodzinnym gronie C: Obżarłam się do buluu, serio ;^; Szkoda, że śniegu tylko brakowało w te święta xDD Podobno ma spaść dopiero na Wielkanoc :-O

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie świąteczne filmiki <3. Taiga uroczo śpiewa :3. U mnie z kolei mama wciskała we wszystkich jedzenie xD. Pozdrawiam, wesołych świąt :*.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piosenka z Toradory taka fajna. <3
    Ja jak zwykle się obżarłam a w sumie do konsumpcji zostało jeszcze tyle słodyczy z paczek, ciasteczka, ciasto i inne~

    OdpowiedzUsuń

*dzięki za wszystkie komentarze XD
*komentować może każdy (anonimowe)
*weryfikacja obrazkowa wyłączona
*linki do swoich blogów zostawiamy w zakładce spam, na pewno zostawie po sobie ślad- inaczej na nie nie odpowiem

Layout by ANAYA