Statystyka

Kolejna dawka mojej twórczości :3

Przed  wyjazdem obiecałam wam, że umieszczę kilka nowych prac ;3 Otóż na wyjeździe zebrałam się wreszcie i znalazłam chwile czasu na rysowanie, oto wyniki mojej pracy :D Niestety nie są idealne i mam nadzieje, że się nie przerazicie, ale cały czas będę pracować nad anatomią itp. proszę o krytykę Q_Q
Mina z MEAGO :D

Nie wiem skąd ona :P

Toradora - Ryuji i Taiga :D

Nanami z kamisama hajimemashita :3

Dengeki Daisy- Kurosaki mi nie wyszedł Q_Q

Emily z "the reids"
Następnym razem postaram się wrzucić lepsze prace, cały czas pracuje nad kreską Q_Q Wybaczcie , ze musicie oglądać coś takiego =.='
Piosenka na pocieszenie:
W przygotowaniu kolejne prace

Do następnego wpisu, Sayo :3

5 komentarzy:

  1. Naprawdę dobre prace. Jednakże, jeśli prosisz o krytykę, spróbuję coś tu wyłapać ^^
    1. Zdaję mi się, że głowa i szyja są ciut za dużo w stosunku do reszty ciała (może to tylko takie moje wrażenie?...).
    2. Tutaj mam wrażenie, że dłonie są trochę "dziwne"
    , dziwnie wyglądają też uszy.
    3. Ryuji ma taki dziwny wyraz twarzy xd Lecz oczywiście nie jest to wadą ;) Ma on też strasznie patykowate ręce, jak anorektyk. Taiga wyszła ładnie.
    4.Tutaj nie mogę się do niczego przyczepić. Świetna praca <3
    5.Jak napisałaś Kurosaki Ci zbytnio nie wyszedł ;D
    6. Tutaj mamy błędy anatomiczne. Np nogi są za chude, głowa za duża. Ręce zaś wyszły ładnie :>
    ~~~~~~
    Osobiście twoje prace bardzo mi się podobają i czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. własnie o taka krytykę mi chodziło XD Dzięki wielkie ;3 Sama nie zauważę wszystkich błędów, rzeczywiście po kolejnej godzinie gapienia się na rysunek mogłam je przeoczyć, jednak je poprawie przy kolejnym rysunku :D Jeszcze raz dzięki wielkie, proszę o więcej takich komentarzy :D - nie chodzi mi o hejtowanie tylko o konstruktywną krytykę jak ta XD

      Usuń
    2. Dziękuję i masz tą konstruktywną krytykę jak w banku ^^ (jakkolwiek by to zabrzmiało xd).

      Usuń
  2. Sliczne !! :OO

    OdpowiedzUsuń

*dzięki za wszystkie komentarze XD
*komentować może każdy (anonimowe)
*weryfikacja obrazkowa wyłączona
*linki do swoich blogów zostawiamy w zakładce spam, na pewno zostawie po sobie ślad- inaczej na nie nie odpowiem

Layout by ANAYA