Statystyka

Wybaczcie T^T


Przepraszam was wszystkich za to, że ostatnio nic nie wrzucam, ale po prostu nie mam czasu T^T Prawie wakacje, więc trzeba się w szkole podciągnąć i wg. Nawet nie miałam siły myśleć o nowych postach, wybaczcie !
Obiecuje jednak, że zrekompensuje  to wam i jak tylko znajdę czas wrzucę komiks, który dla was szykuje oraz jakąś nową postać XD Może pojawi się także jakaś  nowa recenzja... Zobaczymy :D Będzie to coś specjalnie dla was =w= Mam nadzieje, że mi wybaczycie :3 Nawet bez piosenki bo jestem nie przy swoim kompie T^T

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

*dzięki za wszystkie komentarze XD
*komentować może każdy (anonimowe)
*weryfikacja obrazkowa wyłączona
*linki do swoich blogów zostawiamy w zakładce spam, na pewno zostawie po sobie ślad- inaczej na nie nie odpowiem

Layout by ANAYA