Statystyka

Naleśnikowe przesłanie T^T

Oto moje naleśnikowe przesłanie do was :3 Wpadło mi do głowy jak rano jadłam naleśniki =.='  Wiem, że ze mną gorzej, ale po śniadaniu wzięłam tablet i zaczęłam go rysować , oto efekt mojego śniadaniowego nudzenia się x3



I tak zjadłam ich 5 :D A wy lubicie naleśniki, czy tylko ja jem je w takich ilościach ? (były cienkie)
Idealnie pasują do kakao :3




Rano leciała w radiu jak jadłam, ja żeby nie przynudzać daje wam nightcore tej piosenki =3=
Mam wstawiać więcej naleśników ?

4 komentarze:

  1. Oh Ty, nowicjuszko! Ja zjadlam kiedys 10, co ty wiesz o jedzeniu nalesnikow?! Hehe, wiem, ze powinnam to wkleic w kategorii SPAM, ale nie chce mi sie, palce odmawiaja posluszenstwa (bez skojarzen O_O)
    http://4everwikaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Przez ciebie jestem głodna :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż się zrobiłam głodna. Kawaii naleśnik, zjadłabym :D.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja dawno nie jadłam naleśników ;-; fajniutki rysunek ;>

    OdpowiedzUsuń

*dzięki za wszystkie komentarze XD
*komentować może każdy (anonimowe)
*weryfikacja obrazkowa wyłączona
*linki do swoich blogów zostawiamy w zakładce spam, na pewno zostawie po sobie ślad- inaczej na nie nie odpowiem

Layout by ANAYA