Statystyka

Wymoczek z miseczką A vs łysy cieć cz. II

Wreszcie!!!!!!!!! Jestem prze szczęśliwa XD Dostałam niedawno w moje niecne łapki kolejny tomik Dengeki Daisy :3 Konkretnie tom 9. Na wstępie mówię, że jest genialny *w*
Tak jak obiecałam pisze 2cz. na temat tej mangi :D Jeżeli do tej pory nie przeczytaliście to macie czego żałować XD Nie przeczytacie tej mangi w internecie całej, przynajmniej nie po polsku niestety =.=' Ja kupuje i mam wszystkie tomikiem jakie wyszły u nas w Polsce :3   Gorąco polecam! W tym tomie jest tyle emocji ze co chwile sie śmiałam albo nerowowo chichotałam, uwielbiam ten paring!!! KYYA !!!!!!! Q////////Q
Waneko napisało:
"KUROSAKI ODCHODZI, ABY ROZPOCZĄĆ POSZUKIWANIA NIEBEZPIECZNEGO PROGRAMU, KTÓRY STWORZYŁ. W TYM SAMYM CZASIE TERU DOWIADUJE SIĘ CAŁEJ PRAWDY O POPEŁNIONYM PRZEZ NIEGO GRZECHU. Z CZASEM DOJRZEWA W NIEJ MYŚL, ŻE MUSI ODZYSKAĆ DAISY'EGO. OTO NAJNOWSZY TOMIK NASYCONY PO BRZEGI EMOCJAMI!"
 Przeczytajcie i przekonajcie się co dalej stanie się z Teru i jej Daisy'm. Ja pokochałam te częśc tak samo jak inne a nawet bardziej :3 Co wy myślicie o tym tomiku ?

Piosenka, która idealnie pasuje do tego tomiku:



Narysowałam rysunek specjalnie na te okazje:


Niestety jak zmieniałam wkład w piórku to tusz kapł mi na rysunek Q^Q Bardzo widać ? Niektórzy myśleli że to kwiatek =.='
Do następnego wpisu, Sayo :*

3 komentarze:

  1. jejku, jaki śliczny rysunek *.* jakbyś nie napisała że tusz ci kapnął to bym nie zauważyła xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :D Ale mimo wszystko gapa ze mnie -.-' koleżanka myślała ze to kwiatek XD

      Usuń

*dzięki za wszystkie komentarze XD
*komentować może każdy (anonimowe)
*weryfikacja obrazkowa wyłączona
*linki do swoich blogów zostawiamy w zakładce spam, na pewno zostawie po sobie ślad- inaczej na nie nie odpowiem

Layout by ANAYA