Statystyka

Obiecana paczka z mangami X3

Ohayo mina :3
Wybaczcie, że tak długo nie pisałam, jednak byłam bardzo zajęta szkołą i innymi stresującymi rzeczami, jednak znalazłam dla was chwilę, wiec powstał ten krótki wpis XD
Otóż mówiłam ostatnio, że razem z Hankei  zamówiłam w yatta paczkę i przedstawię wam jej zawartość. oto ona :


W paczuszce przyszło min.:

  • Toradora # 1
  • Another # 1
  • Kuroshitsuji # 12
  • Dengeki Daisy # 11 YAY !
Przeczytałam już wszystko poza toradora i spice and wolf, szkoda mi było pchać się z tym  małym dziełem sztuki do autobusu pełnego ludzi, ale jedno mogę powiedzieć, kreska jest prześliczna *o*

Zacznijmy może od kuro bo to ono poszło na pierwszy ogień (doszło pierwsze- oddzielnie od reszty). Jeżeli ktoś czytał poprzednie części raczej ogarnie o co chodzi :) Tomik bardzo fajny, ciekawy jednak zaczęli trochę przedłużać akcje co nie jest korzystne, ale ogólnie tomik fajny, najlepszy koniec XD Powiem tyle by nie spojlerować: do tej pory Lizzy nie była moja ulubiona postacią, raczej nudną drugoplanową i żeby zapchać aspekt paringowania Ciela ( co i tak nie pomogło =.='), jednak po tej części zaczynam ją lubić :D Podkreślam, nie ma tego w anime :P Gorąco polecam :D

Kolejna manga to Another, przeczytałam ją wczoraj jakoś o 2 nad ranem,chyba ze to się liczy jako dziś - w nocy. I muszę powiedzieć że jestem mile zaskoczona, bo mangusia dużo lepsza od anime XD Więcej nie powiem, są tylko 4 tomiki, wiec warto mieć je wszystkie.

Ostatnia manga jednak wg mnie najlepsza ! Dengeki Daisy :3 jestem jej ogromną fanka jak można zauważyć nawet po wystroju bloga =.=' Czyta się przyjemnie, fabuła wciąga, nutka romansu i głupoty co tworzy wspaniałe połączenie kiedy dodamy jeszcze akcje i dramat XD Wiem, wiem, gadam jak jakaś kopnięta, ale tak czy siak cała seria epicka :3 Jeden news- w mandze na koniec pewnego rozdziału pokazali instrukcje jak rysować ciecia (kurosakiego) ! Jeżeli czekaliście na to tak samo jak ja to nie czekajcie :D 

To już cała moja paczuszka, jednak jak tylko przeczytam 2 pozostałe mangi i znajdę chwilkę czasu to napisze nowy post i może wrzucę kilka nowych prac, bo już się trochę nazbierało XD  
Jeśli ktoś z was tak jak ja już czytał te mangi lub kupił sobie fajniejszą i chce się pochwalić lub nam coś polecić to zapraszam XD I piosenka dla was (fanów Toradora i nie tylko) :


Dzięki, że o mnie nie zapomnieliście i zaglądacie, do następnego wpisu, Sayo ;3



 

4 komentarze:

  1. Z tego zestawienia nic dla mnie, chociaż Another pod względem jakości wydania prezentuje się nieziemsko. ^^ Ładna paczuszka, chociaż pozycje niekonieczne w moim typie to przecież ważne, że Tobie się podobają. ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezła ta paczka ;3 Niestety z tego czytam tylko kurosh'a. Może zabiorę się za Dengeki, skoro wszyscy tak wychwalają ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę owej paczuszki :3 Aż by się chciało w tym swoje łapki zamoczyć

    OdpowiedzUsuń
  4. ja również planuję zakupić Another... pragnę go mieć na swojej półce ^^

    OdpowiedzUsuń

*dzięki za wszystkie komentarze XD
*komentować może każdy (anonimowe)
*weryfikacja obrazkowa wyłączona
*linki do swoich blogów zostawiamy w zakładce spam, na pewno zostawie po sobie ślad- inaczej na nie nie odpowiem

Layout by ANAYA