Statystyka

Przepraszam Q_Q

Przepraszam was, że ostatnio mało pisze ale nie mam czasu z powodu szkoły (poprzedni post). Dziś postanowiłam jednak wrzucić króciutki post, ponieważ byłam u dentysty i mam z tym "małe problemy". Histerycznie się go boję, Hankei coś o tym wie Q_Q Czy wy tez tak macie ? Macie na to jakiś sposób ? Nie czuje połowy twarzy, co to za życie -.-"



Obiecuje jednak, że w weekend napisze coś nowego, ponieważ odbieram przesyłkę z yatta wiec opisze wam wszystkie zamówione głupotki oraz kilka nowych prac XD Mam nadzieje, że wybaczycie mi ta chwilową blokadę ciekawych  kreatywnych postów jednak jestem ostatnio podłamana, do weekendu się z tego wyleczę, chyba....

oto piosenka dla was :

Odkąd kuzynka pokazała mi tą hiszpańską piosenkę ciągle ją nucę ...
Do następnego wpisu, Sayo :3

3 komentarze:

  1. Też byłam dzisiaj u dentysty. haha Pamiętam, że jak byłam mała to się bałam, ale teraz emmm... przeżyłam już wszelkie rodzaje bólu z tym związane, więc nic mi nie jest straszne~

    OdpowiedzUsuń
  2. No faktycznie, coś o tym wiem... jednak wbrew powszechnej opinii, dentysta wcale nie zabija -.-"
    Oj dziecko dziecko...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja właściwie nie mam problemów z zębami ^-^
    Czekam na notkę o paczce :D

    OdpowiedzUsuń

*dzięki za wszystkie komentarze XD
*komentować może każdy (anonimowe)
*weryfikacja obrazkowa wyłączona
*linki do swoich blogów zostawiamy w zakładce spam, na pewno zostawie po sobie ślad- inaczej na nie nie odpowiem

Layout by ANAYA