Statystyka

Kilka kwestii, które chciałam poruszyć ^3^

*przykro mi
Święta już za rogiem, koniec roku się zbliża, a ja dalej coraz mniej wrzucam postów, wybaczcie ^^  Jednak ostatnio pisze w kółko jak to nie mam czasu itp głupoty, ale biorę się w garść i napisze wreszcie coś normalnego XD



Otóż przez cały ten tydzień siedziałam w domu, bo byłam chora =.=" ciągle tylko smarkałam i wg, ale jakoś przeżyłam XD  Niestety przez ten czas byłam na tyle nieprzytomna, że nic nie nabazgrałam ciekawego TT^TT  Jednak obejrzałam (już wcześniej)  epickie anime "Kobato", kupuje także mangę, wiec jak tylko narysuje coś fajnego- przynajmniej wartego uwagi, to od razu wrzucę recenzje :3
Odbiegając od tematu nie wiem czy zauważyliście (nie dało się nie zauważyć =.=" ), ale jesteśmy w środku sezonu na Last Christmas , Kevina samego w domu i reklamę coca-coli, której tak swoją droga ostatnio nie widziałam... To znaczy, że świąt nie będzie ?! O.o Bądź co bądź heichou mówi:

więc strzeżcie się uszek w barszczu, karpia, pierników, ciotek i reszty rodziny z całą reszta świątecznego nastroju :D 
Do następnego postu, świątecznego lub o Kobato, jeszcze się zobaczy, tymczasem abyście wytrzymali kolejną porcje świątecznych piosenek w radiu i aby spadł nam śnieg na wigilie bo podobno ma być jakieś 6"C TT^TT 

I piosenka dla was:





Sayo :3 

1 komentarz:

  1. Ja tam bardzo lubię ten klimat świąteczny, wiele osób twierdzi, że jest on wymuszony i sztuczny, ale to tylko wiecznie narzekające osoby, które to są och tak prawdziwe i wiecznie tylko na wszystko narzekają. Tv nie oglądam, więc braku słynnej reklamy nawet nie zauważyłam. xD

    OdpowiedzUsuń

*dzięki za wszystkie komentarze XD
*komentować może każdy (anonimowe)
*weryfikacja obrazkowa wyłączona
*linki do swoich blogów zostawiamy w zakładce spam, na pewno zostawie po sobie ślad- inaczej na nie nie odpowiem

Layout by ANAYA