Statystyka

Panda :D

Byłam z koleżanką w sklepie, chodząc po jego rozległych korytarzach nie mogłam się oprzeć i kupiłam ... PLUSZOWĄ PANDĘ XD Wiem, wiem, jestem dziecinna, ale tak słodko się na mnie patrzyła *3* nie mogłam jej odmówić T-T Ale jestem słaba.... No trudno, ale jest taka mięciutka XD

A w tle moje łóżeczko XD Mam piętrowe :P Wiem, jestem za stara, w końcu już 16-tka stuknęła ale ja wieczne dziecko :3


Czyż nie jest słodka ? *3* Już wiecie czemu nie mogłam się oprzeć :P Odbiegając od tematu był to całkiem fajny dzień, za zrobienie głupiej ankiety od jednak kobiety dostałyśmy bony na darmowe ciasto *w*



To był naprawdę dobry dzień i dobre ciasto XD

Jeszcze jedna sprawa, nie wiem czy wiecie, ale nie długo w Warszawie konwent Animatsuri 2013
Osobiście wybieram się na niego, jestem ciekawa czy może ktoś z was także się wybiera ? Piszcie do mnie XD Może was poznam :3 Ciekawe czy duzo ludzi tam będzie :P



W ten weekend miałam bal gimnazjalny, na ta piosenkę czekałam cały wieczór, ale w końcu ją puścili XD
Będę teraz coraz więcej pisać bo już prawie wakacje wiec niedługo tez wrzucę nowe prace XD


Do następnego,
 Sayo :*

2 komentarze:

  1. Ta Twoja nowa panda jest taka kawaii *-*
    Na Animatsuri się nie wybieram,ale za to będzie mnie można spotkać na Japaniconie xDWybiera się ktoś?-.-'

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym bardzo jechać ale rodzice nie chcą mnie puścić samej -_- może ich jeszcze namowie.:)

    OdpowiedzUsuń

*dzięki za wszystkie komentarze XD
*komentować może każdy (anonimowe)
*weryfikacja obrazkowa wyłączona
*linki do swoich blogów zostawiamy w zakładce spam, na pewno zostawie po sobie ślad- inaczej na nie nie odpowiem

Layout by ANAYA